Olen nyt päivässä 9/10 noiden Primolutien napsimisessa. Annostus on herättänyt pientä hämmennystä, kun monet muut ovat keskustelujen mukaan syöneet 1 tabletin päivässä 10 päivän ajan, mutta minulle määrättin 3 tablettia päivässä yhtä kauan. Osalla ilmeisesti kerta-annoksena on 10mg tabletti, mutta silti minun annokseksi tulee 1,5-kertainen määrä, eli 15mg. Miksi moinen ero? Noh, tätä on nyt myöhäistä pohtia, huomenna on jo vikan satsin vuoro.

Primolutien sivuvaikutuksia en osaa listata, ne on menneet ihan huomaamatta tuossa Metforminin sivussa. Yhden sivuvaikutuksen osaan kuitenkin nimetä: nälkä. Se yltyy hetkessä kovaksi (samalla tavalla kuin ekassa raskaudessani). Rintojen aristusta tai mitään muuta en ole huomannut. Ihan kilttejä pillereitä siis. :)

Se on minulle kuitenkin edelleen mysteeri, että jos raskaus olisikin vaikka ehtinyt alkaa ennen kuurin aloitusta, vuotaako alkio väkisin Primolut-vuodon mukana ulos? Google ei osaa kertoa tätä minulle varmaksi.

Tällä viikolla tapahtuu:
Tiistaina vikat Primolutit
Perjantaina/Lauantaina vuoto
Perjantaina nollaultra joka tapauksessa
Lauantaina/Sunnuntaina eka Menopur-piikki

Vihdoin alkaa tapahtua! :)