No nythän mä muistin, miksi menin viimeksikin kuitenkin siihen veritestiin, vaikka tiesin kotitestien ja olojen perusteella, että nega tulee.

Jotta PAS:iin päästään mahdollisimman pian, välikierto pitäisi saada nopeasti alkuun ja se ei ala ennen Lugesteronien lopetusta. Ja niitä ei voi lopettaa ennen kun on varma negasta. Kotitestillä ei kai voi olla 100% varma vielä pp11, jolloin veritesti on jo luotettava? Tai olen ainakin ymmärtänyt, että kotitesti olisi luotettavampi vasta siellä pp14. Enkä halua pitkittää lugejen käyttöä päivälläkään. Eli onko mun nyt kuitenkin pakko mennä sinne verikokeeseen?

Soitin klinikalle ja kysyin, milloin kotitestiin voisi luottaa lääkkeiden lopetuksen kannalta, mutta hoitaja puhui ummet ja lammet veritestin puolesta, siitä kun saa kuulemma hyödyllistä tietoa kiinnittymisyrityksistä ja kohdunulkoisista. Blaaaa. Just niistähän mä tietoa haluankin, prkl.

Minä haluan luvan lopettaa luget. Luvan, jota ei tarvitse arpoa ja murehtia, vaan joka on selvä, mutta ei maksa 50€.